Novetats

Darrers elements modificats o afegits al OCW
Support for Qucs

In this page you can find several user manuals for Qucs. I recommend you "Getting Started with Qucs" and "Preliminary WorkBook" (this one is more complete). If it's necessary, you can use these resources.

Support for Octave

In this page you can find a complete reference manual, Frequently Asked Questions and also a Wiki (a place look for information about things that are not covered in the manual). If it's necessary, you can use this resources.

Estadística (EST)

Aquesta assignatura té com a objectiu introduir a l'alumne en les eines fonamentals de l'estadística, com ara estadística descriptiva, probabilitats, variables aleatòries, tests d'hipòtesis i intervals de confiança. També es familiaritza a l'alumne amb un programa informàtic d'estadística.

Gestió i Orientació de Projectes (GOP) Gestió i Orientació de Projectes (GOP)

En aquesta assignatura es pretén introduir a l'estudiant dins el món de la gestió dels projectes. Es contemplen totes les fases, des de que es comença a pensar en realitzar un projecte fins que aquest s'ha finalitzat. Després d'una introducció que defineix què és un projecte i els tipus que n'hi ha, es treballarà la planificació, realització, seguiment i documentació del projecte. A part d'això, s'orientarà a l'estudiant per a la realització del Treball Final de Grau, i també es plantejaran a classe exemples reals, explicats directament per empresaris. Hi haurà una part pràctica que es durà a terme mitjançat a tècnica del Joc de Rol.

Pràctica 6

Oscil·lador d'ona quadrada. Un circuit per generar el clock.

Pràctica 5

Condicionament de senyals. Condicionament de la sortida analogica d'un sensor de temperatura